Bio gånger två.

Datum: 2009-04-07 Tid: 21:35:54
Hej hej, har inte bloggat på jättelänge. Men har haft så mycket för mig hela tiden, har gått på bio två gånger på tre dagar. Sedan går jag på The Voice Easter Dance Camp tror jag det hette. Dansar popping och locking, det är så himla pinsamt. Nu ska jag försöka hitta någon att vara med.


Såg 3D versionen med Mathias / I taket lyser stjärnorna såg jag med Johanna idag.

Vi hörs...
Malin

Sv: jo jätte spännande är de ju.. Nae vet inte vad de blir för sort. De blir en överraskning.

Datum: 2009-04-08 Tid: 01:11:13 | [BLOGGLÄNK]
- mhalin , malta09

Svar - tack ! :))

hih , kan jag få hjälp med en sak av dej .. (a)



hur kan du ha sån här kommentarsruta, att det är lila inuti ? (a) <3

Datum: 2009-04-08 Tid: 11:27:01 | [BLOGGLÄNK]
Cecilia

Var "i taket lycser stjärnorna" bra?

Datum: 2009-04-17 Tid: 15:54:43 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS