Farfar är här.

Datum: 2009-04-22 Tid: 17:26:34
Hej hej bloggen. Helt okej dag, fast jag har varit lite pissed off på lite småsaker idag. Haft NO, matte, So-prov och tillsist IDROTT idag. Idrotten är det värstasom finns, SO provet gick åt helvette. NO'n fattade jag lite på, och matten också. Idag åkte pappa också. Vart vet jag inte, någonstans där han ska göra någonting, kommer inte riktigt ihåg vad det var men han kommer hem på torsdag iallafall. Under tiden så ska farfar vara här, skulle ju helst vilja vara hemma själv, men det är okej iallafall eftersom min farfar är så snäll. Nu är jag så himla trött så jag ska nog ta och sova.


Två bilder från idag.
Cecilia

Svar: Jag skulle nog också kunna tänka mig att få vara en kille. :P

Datum: 2009-04-22 Tid: 19:16:05 | [BLOGGLÄNK]
isabelle

Svar: hehe, ja det är hon :)

Datum: 2009-04-22 Tid: 19:22:10 | [BLOGGLÄNK]
- mhalin , malta09

svar - men guuuuuud ! jag har inte ens den tanken i huvudet, att få mvg i matte .. haha x)) jag är S Ä M S T på det.. :(



är du ett matte snille ? ;)



vi får önska varandra lycka till så att det går bra för oss . hih :)

Datum: 2009-04-22 Tid: 20:43:25 | [BLOGGLÄNK]
- mhalin , malta09

men hallå .. jag svarade ju på den ? :P

gaaaaaaaah , det var vääärsta kommentaren jue för min del . haha .

aja,. jag skrev ngot sånt här;



oj , mvg i matte kan jag inte ens tänka mej! haha , jag är S Ä M S T .. men är du något smartskafft inom det ämnet ? :))



vi får önska varandra lycka till tycker jag ! :D

Datum: 2009-04-22 Tid: 21:57:39 | [BLOGGLÄNK]
- mhalin , malta09

svar - haha okej ((;



goood luck chuuck ! :D

Datum: 2009-04-22 Tid: 22:05:47 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

varför inte?

Datum: 2009-04-22 Tid: 23:06:34
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS