Grattis pappa - jätte gammal.

Datum: 2009-04-12 Tid: 21:52:56
Hej hej! Grattis till min pappa, som fyller mycket. Vaknade jätte tidigt. Sedan runt 14-tiden åkte vi till någon läskig restaurang. Så jag har mest spenderat dagen på mat. Har ni tänkt på att alla högtider har en -afton och -dagen. Påskafton - påskdagen, pingstafton - pingstdagen och julafton - juldagen. Samband? Nu vill inte min mobilsladd samarbeta med mig, men proffs som man är så löste man det ju såklart!


Min söta kusin/ Cola i glasflaska är allt för lätt att älska...


Vi hörs...

jäzzminnää

sv: meen hahahha det var tre år sen xD

Datum: 2009-04-12 Tid: 22:08:01 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

Tror det kan vara för att man har eget domän, du vet ".se" adress:) Hoppas du haft en kanonfin påsk?:)

Datum: 2009-04-13 Tid: 14:23:19 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS