Nationella imorgon.

Datum: 2009-04-22 Tid: 23:52:45
Imorgon är det nationella prov i matematik. Jag är rädd att jag kommer råfaila eftersom jag inte förberett mig över huvudtaget, bara genom att sova. Det känns nästan som att jag inte gjort någon nytta idag, bajs på mig. Gud va mogen jag var då. Men men, har lånat en bok på biblioteket iallafall, Twilight. Har riktigt höga förväntningar på den här boken eftersom jag inte gillade filmen så mycket.

Nu ska jag:
- Äta lite,vilket jag gjort hela dagen
- Läsa lite ur matteboken
- Läsa lite ur Twilight (Jag är duktig som övar engelska)
- Sova, vilket jag också gjort hela dagen.


Någon hade skrivitpå tavlan i köket, jag chansar på att det var Anna / Twilight,

Oj, nu börjar klockan bli mycket, med tankepå att jag måste vara pigg imorgon. Sov gott <3
Michaela

Hoppas du haft en underbar dag!

godnatt :)

Datum: 2009-04-23 Tid: 00:48:19 | [BLOGGLÄNK]
highclass

dt är ju inte ens den riktiga twilight ? :P eller ? xD

Datum: 2009-04-23 Tid: 20:39:11 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

svar - nja, ingen aning. hur tror du att det gick för dej då ? :)))

Datum: 2009-04-23 Tid: 21:24:07
Anonym

Förstår att du inte fattar meningen då du inte känner mig? :P haha!

Datum: 2009-04-24 Tid: 09:24:19
highclass

men linn den riktiga twilight är ju två händer md ett äpple ? :P är författaren verkligen stephanie meyer ? xD

Datum: 2009-04-25 Tid: 22:42:51 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS