Så galet inaktiv.

Datum: 2009-04-22 Tid: 00:20:58
Hej hej, har fasen aldrig tid att blogga längre, känns som att jag sitter vid datorn i en evighet, men bloggar ändå aldrig. Gör så mycket om dagarna nu för tiden. Det är fan bra, så att jag inte bara sitter och häckar framför datorn.
Idag hade skolan besök av en överlevande från auschwitz under andra världskriget. Han hade typ förläsning och det var sjukt intressant. Tror att han heter Tobias Rawert, det fanns nog ingen där som inte blev berörd av det han berättade. Även om alla säkerligen inte vågar erkänna det. Gick på en extra grej där man fick ställa frågor, mest för att det var intressant och jag ville veta svaren på vad de andra undrade så att jag inte missade någonting typ jätte intressant. Jag ångrar verkligen inte dom minutrarna jag lyssnade på det han sagt. Har sovmorgon imorgon, så kanske hinner slänga in ett inlägg sådär på morgonkvisten.


Tobias Rawert


Gick på resurstid i p-huset från 15:30 till ~17:00 tror jag. Väldigt duktigt av mig.

Nu ska jag borsta tänderna.
sandra-bloggen om träning och hälsa

hej! jag har precis startat en ny träningsblogg! kanske har du frågor om träning, kost, hälsa och vill ha svar på det? isåfall besök gärna min blogg och var med och utveckla denna blogg till en sida alla kan få träningstips ifrån!

Datum: 2009-04-22 Tid: 17:01:00 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS