Igår + en mogenhet.

Datum: 2009-08-13 Tid: 15:50:09


Mötte Malin igår runt sex på centralen. Vi fick plats längst fram och jag snackade lite med Markus (Marcus kanske?), han är typ sån där security-kille. Ganska lamt där, typ inga skrek så jag vågade ju inte heller. Aja, RMK var ju grym som vanligt. Sen gick vi runt lite i stan, och när vi åkte hem (hon hem till sig och jag hem till mig) så mötte jag Philip, Åsa och Jeppe runt tolv. Följde med dom till Åsa för dom skulle följa henne, och sen drog vi upp igen.

Kom hem runt halv ett, och direkt då skulkle jag dra och möta Ella, sen kom Jeppe och vi gjorde typ ingenting. Sen följde jag och Ella Jeppe hem, sen fortsatte natten med One Tree Hill innan hon gick.

Nu måste jag bara nämna en jätterolig grej: PRUTTLERA! En extrem mogenhetsfaktor där!

Anonym

allt o inget (; svara jag såhär? lr kan jag svara direkt på din kommentar? :s jag förstå inte så mkt av de här :p

Datum: 2009-08-13 Tid: 16:27:15 | [BLOGGLÄNK]
michelle

kul att vara lite omogen ibland ju!;)

Datum: 2009-08-13 Tid: 16:37:26 | [BLOGGLÄNK]
Stefanija

Jag vet inte riktigt. Om lite allt möjligt tror jag. Smink, livet, kändisar, shopping och allt möjligt. Helt enkelt :)

Datum: 2009-08-13 Tid: 17:00:56 | [BLOGGLÄNK]
Jen

Tack så hemskt mycket!

Datum: 2009-08-13 Tid: 17:32:51 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten!

Hehe ja visst är dem, haha! =)



hoppas du har haft en bra dag, kram

Datum: 2009-08-13 Tid: 17:47:53 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS