Historiaprov.

Datum: 2009-12-11 Tid: 04:46:15
Har varit lite drygt med inlägg på senaste tiden. Men hänt mycket, dock inget jag vill gå in på. Sitter nu och pluggar till historiaprovet vi har imorgon. Har fyra A4 papper med instuderingsuppgifter och jag har inte ens gjort ett halvt papper. FAIL. Sen verkar min historialärare (som för övrigt är den bästa läraren i hela skolan) tro att jag klarar provet. Gillar inte att inte leva upp till folks förväntningar.

Missar min sovmorgon också, för det är obligatoriskt att gå på luciatåget och dom tar tydligen närvaro och allt. Fast efter skolan, då blir det IDOL-FINALEN! Sämst platser, men lätt värt det, även om man ser bättre framför tvn. Nu måste jag fortsätta plugga, måste till skolan snart ju.


Alicia Kittilä - Hallelujah (Cover)

Så himla duktig, och det säger jag inte bara för att det är min kompis kompis. Lyssna själva så förstår ni!
Alicia Kittilä

Åh, tusen tack! Vad gullig du är :)

Kram

Datum: 2009-12-11 Tid: 08:06:34 | [BLOGGLÄNK]
JENNY

haha, det var roliga frågor! :D

tack!

Datum: 2009-12-11 Tid: 09:14:12 | [BLOGGLÄNK]
Jenny

Haha, jag förstod den inte heller först, krävde några kliningar i huvudbotten innan det trillade ner en polett:) Hehe jag hittade den på flickr :)

Datum: 2009-12-11 Tid: 09:37:40 | [BLOGGLÄNK]
Angelica - Makeup Artist

hehe ja jag evt inte riktigt vad jag menade men nu spårade de ;) sötis hehe

Datum: 2009-12-11 Tid: 11:59:10 | [BLOGGLÄNK]
viiggs

jag ligger på säsong 7. så jävla bra !!! jag dör för lilla james .. :D

Datum: 2009-12-11 Tid: 15:35:02 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS