Nu kör vi snabb update bara sådär..

Datum: 2009-12-08 Tid: 02:35:23
Precis som rubriken säger.


25,50kr/styck, lätt värt det. Någon som har obegagnat Ahlgrens bilar lypsyl att sälja till mig?

Drog till skolan, me vår programmeringslärare var borta så det var typ som håltimme. Efter den så drog jag hem för det enda jag gjorde var att hosta. Lite senare under dagen mötte jag Åsa och vi åkte till skärholmen och kollade lite och jag införskaffade två nya lypsyl. Gick inte på träningen idag heller, vet inte. Glömde helt enkelt bort den. Imorgon ska jag hämta ut biljetterna till Idol-finalen och sen ska jag väl vara med Åsa lite granna. Nu blir det Paradise Hotel Danmark. Puss och kram, dröm söta drömmar, sov gott och allt det där..
Angelica - MakeupArtist

coola . D

Datum: 2009-12-08 Tid: 04:22:03 | [BLOGGLÄNK]
Em

Idol-finalen? Å vad kul! Det blir säkert toppen!

Datum: 2009-12-08 Tid: 06:20:19 | [BLOGGLÄNK]
JENNY

men.. vad är det dedär?

Datum: 2009-12-08 Tid: 07:14:35 | [BLOGGLÄNK]
(¯`¬•» ★ B E L L S★

ser fett gott ut

Datum: 2009-12-11 Tid: 06:18:15 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS