Samtal med random.

Datum: 2009-12-04 Tid: 13:25:58
Pappa - Min dotter har ju haft ont i halsen några dagarn nu, så hon har nog smittat mig.
Pappa - Men hon är ju vaccinerad så det kan ju inte vara svininfluensan.
Pappa - *Orkade inte lyssna mer*
Pappa - Men blir ju av med eländet om två veckor.

Nu är frågan om han menar mig eller gipset han har på handen. Kanske borde börja packa för säkerhetsskull. ;)


The Killers - Human [SPOTIFYLÄNK]
Bögjävel

Haha nej det behöver du inte. Nice, då är du ganska bra alltså?

Datum: 2009-12-04 Tid: 13:34:25 | [BLOGGLÄNK]
Bögjävel

Haha tyst med dig :D

Kan inte du göra någon design åt mig ? (A)

Datum: 2009-12-04 Tid: 14:11:19 | [BLOGGLÄNK]
Bögjävel

Haha okej :D Men då vet jag, jag vill ju ha en header som går in i denna design men eftersom det är en gratisdesign så fungerar det inte -.-

Datum: 2009-12-04 Tid: 16:40:16 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS