Strepsils är min bästa vän.

Datum: 2009-12-02 Tid: 06:50:03

Såg att man ser min handstil, ursäktar den...

Har inte kunnat sova inatt, kan berott på att jag sov mellan typ 18:00-21:30, med två pauser (från sovandet). Ena var att hjälpa pappa med maten. Andra var att äta den. Eller så var det för att jag känner mig sjuk, och jag som aldrig blir sjuk har varit sjuk två/tre gånger i år. Inte direkt någon lust att gå till skolan, men (det här trodde jag aldrig att jag skulle säga) jag vill göra italienska provet idag. Även om det kommer gå skitdåligt. Nej nu måste jag verkligen börja klä på mig och sånt. Puss och kraaam.


Nelly Furtado - Try
Daniel

Men gud så jobbigt, lider med dej!!

Datum: 2009-12-02 Tid: 09:35:30 | [BLOGGLÄNK]
martina

det bästa som finns e typ strepsil :P

Datum: 2009-12-02 Tid: 18:07:24 | [BLOGGLÄNK]
JULIA

strepsil är så gott haha! krya på dig :)

Datum: 2009-12-03 Tid: 09:00:48 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS