Dag med Åsa och Sara.

Datum: 2009-07-13 Tid: 23:37:32
Hej hej, idag åkte jag ju hem. Det första jag gjorde var att gå ner till Åsa där vi typ satt och nörda. Sen drog vi till Skäris med Sara för att Sara skulle byta någonting. Men hon hade glömt den hemma, så det enda vi gjorde där var att äta (iallafall jag och Åsa). Först sushi, sen donken. Sen drog jag till Ella och pratade lite. Blev en kort visit för en halvtimme senare ungefär var jag tvungen att dra på träning. Den träningen var den bästa under hela lovet. Tränade seriöst och tränade fight (min svaghet). Nu ska jag försöka snylta en glass puss!

Jag har ätitt fyra glassar idag. Och jag klagar på att jag är tjock! Nej jag gör ingenting åt saken!
Puss på oss!


Vi skulle typ få fiskläppar! (Ibland måste man bjuda på sig själv!)


Aj löv biin' serioöös!
Linda - det handlar om helheten

kuliga bilder! =D

Datum: 2009-07-14 Tid: 12:24:07 | [BLOGGLÄNK]
emilia

Hej



Kolla in mitt senaste inlägg ock skriv vad DU tycker, är det snyggt eller hemskt??



Kram<3

Datum: 2009-07-14 Tid: 13:25:32 | [BLOGGLÄNK]
sara

Menar du karate? för vi har väll inte träning på sommaren? elr har jag missat massa träningar? // Sara

Datum: 2009-07-14 Tid: 15:15:01 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS