Jag är cool på tv.

Datum: 2009-07-28 Tid: 22:55:50


Kolla hur ball är inte jag liksom?
Den vita ringen är Ella bejb,
Den blå/lila (vet inte vad för färg) är jag och,
den turkosa är söta Caroline..


Jag och Ella
kom iväg sjukt sentså fick alltså ingen sittplats. Istället träffade jag en kille som jag haft lite kontakt med via bilddagboken, sms och msn. Vi stod alltså med han och hennes flickvän (Caroline) under Sommarkrysset. Efteråt skulle vi på siogneringen, men självklart så har Måns reden åkt och det blev alltså ingen signering. Så jag och Ella drog därifrån. Det var min lördag. Hur var er helg?
Jennica Björk

häftigt! :D



ställ gärna en fråga till mig, har frågestund! kram på dig.

Datum: 2009-07-29 Tid: 04:33:05 | [BLOGGLÄNK]
Lisa [ENDASTLISA]

Hur ere sötnosen, längesen :)

Datum: 2009-07-29 Tid: 07:07:40 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten!

haha va coolt! nu är du ju kändis, skrattar! =D



ja rosetterna är fina, återstår att se ifall dem är lika fina på mina örsnibbar. ler. kramar

Datum: 2009-07-29 Tid: 10:56:03 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten!

tack sweetie, för kommentaren om min outfit igår! =D

Datum: 2009-07-29 Tid: 10:56:40 | [BLOGGLÄNK]
viiggs

haha, jag också :)

men det var ett ölglas x)

Datum: 2009-07-29 Tid: 11:32:43 | [BLOGGLÄNK]
viiggs

aha vad kul, då har vi likadana :)

jag har 70b, dura?

asså hon glömde ta bort den där pluppen på min som gör att det larmas du vet?

så jag kan inte använda den.. haha!

Datum: 2009-07-29 Tid: 11:33:50 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS