Mer inlägg.

Datum: 2009-07-06 Tid: 23:58:46


Okej, jag måste bli mer aktiv. Kommer skriva ett inlägg om sommarkrysset som jag självklart var på. SÅ SJUKT NICE! Tre idoler på ett och samma ställe,  asbra ju! Nu ska jag till biblioteket och lämna en två månader sen bok. Jag är lat. Sen blir det träning och efter det drar jag ut till landet. Där får ni fler inlägg. PUSS!

Inlägget publicerades aldrig.. Lolcake på det då, här får ni det iallafall.
Linda - det handlar om helheten!

Halloj! tittar in o gillar det jag ser, så vad sägs om att följas via bloglovin, om du gillar mig med? =)

Datum: 2009-07-07 Tid: 12:13:51 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten!

va fun! jag la precis till dig, gör du detsamma..?

din blogg är riktigt snygg, tycker hedern va tuff o annorlunda!

Datum: 2009-07-07 Tid: 13:42:04 | [BLOGGLÄNK]
ERIK'S BLOGG

senare kommer rätt svar upp xD

Datum: 2009-07-07 Tid: 18:33:56 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS