Sett klart säsong 1.

Datum: 2009-07-23 Tid: 14:31:42

Blev helkär i surikaterna ju.


Bilderna suger!

Laddar
kanske uppbilderna från systemkameran senare.

Sådär, nu har jag sett klart säsong ett. Får ta och köpa säsong 2 och 3 också, sen har jag alla säsonger. Blev ju ingen bloggning igår eftersom det första jag gjorde när jag kom hem från Kolmården var att kolla på One Tree Hill. Kanske borde göra en oth blogg? Nej, nu ska jag äta något puss.
H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* man uttalar det Line ;)

Datum: 2009-07-23 Tid: 15:13:42 | [BLOGGLÄNK]
steph

kika gärna in i bloggen & va med på frågestunden? :D

Datum: 2009-07-23 Tid: 15:33:43 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS