Snart är det mat.

Datum: 2009-07-11 Tid: 19:30:48

Bild på sötis Moses!


MAHAW!
Snart är det maaat, och ja jag är hungrig. Som att jag aldrig har varit det förut.. Idag var jag i Nyköping till ungefär halvfyra, och jag gjorde något av det äckligaste jag gjort på länge! Jag gick på dass har verkligen inget emot dom som gör det, men själv tycker jag att det är något av det äckligaste som finns. Sen har Moa kommit hit till landet igen också, nu är det mycket roligare iallafall.

Lyssnar på just nu:
Yazmina Simic - Only Hope
Yazmina

Sv: åh tack!:D

Datum: 2009-07-11 Tid: 19:33:19 | [BLOGGLÄNK]
Emelie

Utförsäljning på min blogg :)

Du är välkommen att titta in!

Datum: 2009-07-11 Tid: 19:54:44 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten!

Hm, jag vet inte alls! det är andra som oxå har sagt det, men i min dator så ser bilderna helt okej ut!! =S

Datum: 2009-07-11 Tid: 20:17:05 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS