Ute på bryggan i två timmar.

Datum: 2009-07-16 Tid: 20:59:38
Hej hej, har precis ätit. Är inte lika sugen på mat hela tiden som jag var förut. Konstigt men bra, för då får jag inte konstiga matvanor heller. Innan maten hade jag varit ute i tre timmar, gick en omväg till stranden och satt/låg på bryggan i två timmar. Ganska mysigt ända tills det började regna mitt i allt, låg ihopkrupen eftersom jag envisades med mig själv om att inte gå hem. Det blev en fin torr fläck på bryggan efter det. Nu ska jag kolla One Tree Hill säsong 4 och leka lite med bloggdesign (inte den här bloggen). Hoppas att ni har haft en brabra dag! Puss!


Efter att det hade spöregnat (eller vad det nu heter)

Blött hår, deet gillar vi!

Det mesta han torka innan jag upptäckte att det mesta hann torka. Men hela bryggan var blöt inkl. mig. Men man kan nästan se  vart jag har legat.
Cajsa

hehe jo jag vet..XD det är rätt irreterande, eller hur? XD

Datum: 2009-07-16 Tid: 21:01:06 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

sööt du är :)

Datum: 2009-07-16 Tid: 22:30:12
H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* har ingen aning .. ca 100 st xD

Datum: 2009-07-16 Tid: 23:11:28 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS