Visste ni att... [1]

Datum: 2009-07-29 Tid: 14:14:59


... jag lyssnar på band som Westlife och Backstreet Boys bara för att jag har minnen med dom låtarna hah?


Westlife - When You're Looking Like That
Backstreet Boys - I Want It That Way
Backstreet Boys - As Long As You Love Me

Ska detta ligga under kategorin "Visste ni att" eller "YouTube"?
Jennifer

Pinsamt nog så måste jag erkänna att det finns nån låt här och där av dessa band som faktiskt är lite bra... ;)



Jo hundar kan vara lite läskiga, men Tosse ser mer ut som en liten.. hm.. råtta, eller nåt :D

Datum: 2009-07-29 Tid: 16:05:15 | [BLOGGLÄNK]
mariana DG

yes den är från ikea köpte förra året tror jag eller om de va ännu längre sen men den finns kvar och i fler färger den kostar 79 tror jag :) rikigt fin&bram myslampa

Datum: 2009-07-29 Tid: 16:36:13 | [BLOGGLÄNK]
Diana

hahhaah, de banden är grymma!

Datum: 2009-08-07 Tid: 11:31:03 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS