Vad gör jag vaken?

Datum: 2009-06-24 Tid: 06:40:41

1000 år gammal bild på oss. Vi e söta, speciellt mitt ansiktsuttryck right?




Rubriken.

Seg uppdatering p.g.a. sommarlovet ju. Gör annat än datorn då.
Var på bio med Ella igår. Vi såg flickvänner från förr. På hemvägen stötte typ två personer på henne:

(~10 årig kille)
: Sexy, *busvisslar*
Jag: *Garvar sönder*
(~10 årig kille): Kan jag få ditt nummer?
Ella: Du är lite för liten för det.
Jag: *Garvar ännu mer.*

Ella och jag går typ 10 steg.

(~16 årig kille): Tjena, kan jag få ditt nummer?
Ella: *Ignorerar*
Jag: *Garvar åt snubben innan.*
(~16 årig kille): Tjena, tjena, tjena, tjena (typ 1000 ggr.)

Så Ella dissa två personer på mindre än en minut. Not bad!
Idag vet jag inte vad som händer, tror det blir t-centralen och sen lite shopping kanske?

Förresten: Jag och Ella sov ute i en halvtimme kanske, förra natten. Det var mys och lite småbusigt. Men det slutade med att vi drog hem och sov hos mig. Det här är tredje natten vi sover "tillsammans".

Godnatt!
H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* haha jo :D

Datum: 2009-06-24 Tid: 07:29:52 | [BLOGGLÄNK]
Mattea

Sv: Ja det är för faan kallt i vattnet :O, i början!

Datum: 2009-06-24 Tid: 07:30:22 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS