Blekningsgrej i håret.

Datum: 2009-03-27 Tid: 15:59:35
Hej hej! Fredag idag, sitter och väntar på att dom där långa 30 minuterna ska passera, så jag kan få skälja ur min lugg. Just nu ser den nallebjörnsbrun ut, haha. Men kanske bleker en gång till sen efter det, ja, jag bryter lite mot instruktionerna. Det är ungefär 19 minuter kvar, ska nog passa på att städa mitt rum så länge.
Nej Mila är inte med mig, för  hon fick inte, hon förtjänar en puss iallafall.


Åhh va fin jag är, (känn ironin!)

btw, ungefär åtta minuter kvar, tog tid att hitta adaptern för bilden xd
Leonard

Hej! Tänker du släcka ljusen på Earth Hour imorgon?



Ha en trevlig helg!

Leonard

Datum: 2009-03-27 Tid: 19:51:53 | [BLOGGLÄNK]
mhalin , malta09

svar - haha , tack sötnos ! :D

gaaaaaaaaah , du har den där superbra kamera mobilen ! :O :)

Datum: 2009-03-27 Tid: 21:10:02 | [BLOGGLÄNK]
Lina

Hur blev resultatet då? :)

Datum: 2009-03-28 Tid: 11:39:55 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS