Engelska nationella imorgon.

Datum: 2009-03-12 Tid: 16:46:15

Min failade kladdkaka! Hade inget socker, så tog råsocker haha!

Tyvärr stämmer rubriken... Ska fan läsa igenom ett helt engelska lexikon, eller inte. Men jag är verkligen jätte nervös inför provet. Det är både läs- och hörförståelse, inte min starka sida direkt. Fast när det gäller engelska så har jag inga starka sidor heller för den delen.
Idag hade jag iallafall SO prov på första världskriget, med tanke på att jag inte pluggat någonting alls så är jag jätte nöjd. Hon rättade mitt prov idag också, så jag fick tillbaka det idag. Det blev VG-, så det är inte så jätte dåligt tycker jag. Efter bildlektionen så drog jag till tandregleringen för att fixa min tandställning, nu fåår jag bara hoppas att den håller. Har precis bakat kladdkaka nu, och ska nog snart dra på träning tror jag. Vad har ni gjort idag då?

Vi hörs...
Mattea

Haha fin kladdkaka:)

jag har vart i skolan:D<3

Datum: 2009-03-12 Tid: 17:05:08 | [BLOGGLÄNK]
http://eerikandersson.blogg.se

italienska, ballt :P

Datum: 2009-03-12 Tid: 19:23:19 | [BLOGGLÄNK]
LiMiWa

Lycka till imorgon! Det går säkert bra, tänk positivt! Det måste i alla fall jag göra, för engelska är inte min starka sida heller.

Du ha tydligen tandställning, jag ska få det imorgon. Går tråden lätt sönder? =/

Datum: 2009-03-12 Tid: 20:32:35 | [BLOGGLÄNK]
Martina

aa men hur bra tror du jag fick på eng provet då? =O xD haha på läsförståelsen fick jag 1 av 10 -.-

Datum: 2009-03-18 Tid: 17:29:22 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS