Fan fan fan...

Datum: 2009-03-24 Tid: 19:05:52
Jag gillar inte tisdagar, och kommer aldrig att göra! Dom tre senaste dagarna har rent ut sagt varit helt jävla skit. I söndags var jag ju på budogymnasieuttagningen, och var ju som sagt inte alls nöjd. Igår var jag sug över söndagens prestation och sen innan dansen fick jag reda på att Markus, vår danslärare har slutat. Vilket gjorde det ännu mer skit. Idag skulle jag vara i skolan en halvtimme tidigare för att plugga NO med min nolärare. Sen var jag tvungen att stanna i skolan i över en timme extra för att jag hade utvecklingssamtal 15:30. Samtalet gick sådär, och efteråt drog jag till skäris för att köpa leggins. När jag kom hem hade jag fått brev från budoförbundet. Som jag redan visste, så kom jag inte med. Fick svar rätt fort också, så det måste varit ett väldigt lätt beslut. Är så oerhört besviken på mig själv, har ingen aning om var jag vill gå längre.
Kanske ska åka till budogymnasiet nästa vecka och träna fight med dom. Men vet inte riktigt om jag vågar. Det kommer nog bli ganska pinsamt och så...


Aja, ni får en bild på det fina vädret. Det enda bra idag antar jag...

Vi hörs...
Anonym

Tack för tipset

Datum: 2009-03-24 Tid: 19:18:41 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS