Idag: 18 Mars 2009.

Datum: 2009-03-18 Tid: 20:08:46
Tjabba tjena alla läsare. Förlåt att jag inte bloggat på 100 år, men har liksom aldrig kommit på något smart att skriva. Idag har jag iallafall varit sjukt glad hela dagen. Liksom flummat runt som en galning, förlåt ni som fått stå ut med mig idag. Men nu är jag iallafall lite lugnare. Har inte hänt så mycket idag, matte provet gick väl okej. Kunde inte svara på en fråga, då sa min lärare att jag var tvungen att svara på den annars skulle jag få betygssänking, jag förstod inte om han var seriös eller drev, men det var ändå läskigt. Hur har er dag varit då?


Jag och Berit (Anna) är söta under kemilektionen/ Det är Pk också ;D


Valle e också söt / Åsa och jag med : D


Öhm, jaa, jag hällde cola över Daniel, *hihi*/Jag under idrotten ; D



Simon / Alltid kul med idrott med sexnian.


Simon typ voltade över Wictor och Kevin (Jag var duktig och också lärde mig typ) / Wictor ^^

Pusses!
mhalin, MALTA 09

svar - hah , vah ? kan jag klä mej ? kanske lite men idag var det inte värsta (a)



när klippte du dej för den där bilden då hade du LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT hår ! :O

Datum: 2009-03-18 Tid: 20:28:57 | [BLOGGLÄNK]
Leonard

Haha vi gjorde pckså experiment för några veckor sen fast det började brinna xD Hur har din dag varit då? =)

Datum: 2009-03-18 Tid: 21:11:43 | [BLOGGLÄNK]
Leonard

Jo bra :D Kom hem först vid 3, sen pluggat och städat, ska plugga till ett prov strax. :P :)

Datum: 2009-03-19 Tid: 19:42:38 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS