Ingen dans.

Datum: 2009-03-09 Tid: 17:08:09

Bild på vårt stooora klassum!

Tuudle!
Tänkte skriva tidigare, men blev inte så... Jag är rätt emo just nu, för min saft är slut, hej ilandsproblem. Men eftersom jag inte dricker vatten så är det ett problem. Får väl äta isbitar. Ska dra till träning alldeles snart eftersom över halva min dansgrupp är i gamleby. Måste rusa nu!

Ha det massa bäääst!
Söderlund





Det har snackats om de flesta och om det mesta.

I går publicerades "Veckans babe" och denna afton

sitter jag faktiskt fast med en liten bloggtorka.

Jag har nu uppmanat läsarna att komma med sina idéer

till vad det ska skrivas om och kanske vet du något?



Bloggen bygger på sex, relationer och allting som har

med det att göra i största allmänhet. Läs det senaste,

om du är ny läsare hos mig, så kommer du snabbt att

komma in i det hela, det är jag övertygad om. Bloggen

läses till mestadels av tjejer och många tycker om

det jag publicerar för att de väldigt ofta får reda

på hur vi killar egentligen tänker om saker och ting.



Jag välkomnar härmed även dig till min blogg och

hoppas att den kommer att underhålla även dig och

att du kanske kan bli en trogen läsare framöver.



Stort tack på förhand och hoppas att du kommer trivas!



Mvh

Söderlund

- The sex side of life.




Datum: 2009-03-09 Tid: 19:43:29 | [BLOGGLÄNK]
` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Söt blogg! :)



Ska vi följa varandra med bloglovin? Säg till när du har lagt till mig (bara om du vill såklart) Så lägger jag till dig!

http://www.bloglovin.com/blogg/349948/-ie-g---beroendeframkalla



Ha en fortsatt bra dag! :)

Datum: 2009-03-10 Tid: 15:24:13 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS