Jag bara såå inte gillar mig.

Datum: 2009-03-11 Tid: 21:12:35
Har verkligen inte haft en bra dag idag. Blivit sur över ingenting, och folk har typ blivit sura på mig. Fan asså, hoppas på bättre dag imorgon. Fick en extra dag till, så jag har SO-provet imorgon. Det behövs verkligen, har inte pluggat något nu heller. Men måste nog ta och göra det nu iallafall. Ska försöka att behålla mitt VG i historia iallafall, minst...


Twilight-nördar, utom Hanna, Min söta grävling jag ritade på NO'n.


Marc under rasten, Min högerarm, jag är inte vänsterhänt bara så ni vet ;D


Min vänsterarm fast min handstil är ful som fan, Idrotten, körde handboll, fast jag var inte med ;d


SANT!

Nu ska jag försöka plugga...
Ha det massa bääst !
Anonym

Datum: 2009-03-11 Tid: 21:21:45
Mattea

And I am always thinking of you to(a);)<3

Datum: 2009-03-11 Tid: 21:22:11 | [BLOGGLÄNK]
linnea

sv. haah jo, men hon rä grym på att sjunga

Datum: 2009-03-11 Tid: 22:38:49 | [BLOGGLÄNK]
Fanny

sv: vet inte hur jag hittade den :o

det var nåt konstit ställe, typ alice svenssons blogg? :o

Datum: 2009-03-12 Tid: 13:05:59 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS