Kängurutävling.

Datum: 2009-03-19 Tid: 21:36:08
Tjullulu! Var det någon mer är vår skola som hade kängurutävling idag? Jag var iallafall askass, jippi. Förra året chansade jag på ungefär hälften (kryssade i utan att veta frågan p.g.a. tidsbrist) och jag kom etta av tjejerna i min klass. Rätt coolt va? Men men, idag har min lilla s.k. retardklass som vissa kallar det för, kört laserdoom/dome ingen aning om hur det stavas. Gick skit, men jag lever lyckligt iallafall. Efter det drog vi hem till Micke för att käka och kolla film. Var ju tvungen att dra där ifrån lite tidigare för att hinna till kängurutävlingen. Efter det så drog jag, Åsa och Tommy till skärholmen där vi mötte Sara. Jag skulle köpa hårfärg och Sara skulle noppa ögonbrynen. Sen var det ju träning, gick helt okej ju. För första gången... Vad har ni haft för er idag då?



Twilight hos Micke /Lala, Challe Balle när vi vänta på tåget,


Sara hos frisören/ Ihi, min blonderingsgrej ^^


Vi höörs...
Frida

ja, de är värda att läsa :)

Datum: 2009-03-19 Tid: 22:09:01 | [BLOGGLÄNK]
Moses

va hade oxå kängruuuu : O <3

Datum: 2009-03-20 Tid: 16:42:43 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS