Spårlöst.

Datum: 2009-03-29 Tid: 22:07:07
Hej hej! Har inte orkad blogga idag, förlåt älsklingar! Var med Jeppe en stund, och sen drog jag till Skärholmen för att köpa godis och lite annat. Köpte en ananas också! Den va riktigt söt till utsidan, har inte smakat den ännu så vet inte insidan. Sen drog jag till Ella en liten stund och kollade på film med henne, Anneli, Patrik och Camillo (stavning?). Just nu sitter jag och kollar på spårlöst. Det är ett rätt läskigt program, när jag var liten ville jag vara med där för att hitta mina biologiska föräldrar... Vem vet, någon gång kanske ni ser mig där... Nu måste jg nog sätta igång att plugga och städa...


Jesper och Calle inatt, nördar som få! /Anneli, (försök till att få med Ella, Patrik och Camillo).

Vi hörs...



R.I.P.  <3
Inga namn behövs...
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS