Röntgen.

Datum: 2009-05-04 Tid: 22:16:37
Idag var jag och röntgades, trodde seriöst att jag skulle dö eller något, så nervös var jag. Tänk om något skulle gå snett? Självklart så gjorde jag sån stor grej av det. Men jag ville ändå vara nervös för den säkra sidan. Har sovit mindre än en timme inatt eftersom jag skulle skriva min idrottslektion, men istället blev det bara massa One Tree Hill avsnitt. Tittar på ett från säsong 4 nu också.
Röntgen var läskigt, vet inte hur jag ska förklara det. Fick röntgas först stående och sedan liggandes. Kändes jätte obehagligt. Hela röntgen grejen var klar ungefär efter en halvtimme dvs runt åtta. Efter röntgen gick jag till apoteket mendom öppnade inte förrän halv så jag väntadeeftersom jag ville ha strepsils.
Fick tillbaka Matte nationella B1&B2 idag. Inte nöjd, men brukar inte vara det heller. Oj vilket långt inlägg men oj vadmycket som hänt idag...
Efter skolan åkte jag till skärholmen och köpte en ros till Åsa som fyller år. Köpte en frapino till mig själv också. ÅKte till Åsaoch lämnade rosen. Åkte tillbaka till skärholmen med Åsa och Agnes och jag köpte en tubtopp som inte direkt är min stil, men kanske får bli. Nu måste inlägget ta slut.



H&M 59:50 :-
N A A D I A

G O O D morning! Hoppas du får en skön dag! ;)

Datum: 2009-05-05 Tid: 08:12:11 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

ha en bra dag :)

Datum: 2009-05-05 Tid: 12:05:26 | [BLOGGLÄNK]
josephine

hej, allt bra idag ? :)

Datum: 2009-05-05 Tid: 15:06:03 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

hehe tack

Datum: 2009-05-05 Tid: 15:24:11 | [BLOGGLÄNK]
mhalin, malta09

svar - nice nice ! :)

Datum: 2009-05-05 Tid: 18:23:49 | [BLOGGLÄNK]
mia

SNYGG tröja! :) Hoppas du mår bra/bättre snart. Puss <3

Datum: 2009-05-06 Tid: 09:46:25 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS