Stan med Berit.

Datum: 2009-05-06 Tid: 21:28:03
Hejsan hoppsan. En helt vanligt dag. Efter skolan åkte jag och Anna in till stan för att jag skulle köpa hårfärg. Sen blev det massa mat eller ja, ätbart eftersom jag var hungrig som en get. Tog omväg hem, vilket tog ungefär en timme mer än vad det brukar. Nu ska jag duscha. Puss...




Bara för att vår lärare är så jävla rolig ibland (a).


Jag idag / Donken mat...


McFlurry MarrängSwiss / Jordgubbar från hötorget, ett pervo som jobbar där sa Mjau till mig. Äckligt.


Bilder från Lindex. Första bilden har jag Berits (Annas) BH och hon har en alldeles för liten. Andra är fin fin bild.

Kramisar...
H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi jo nu vet jag att man säger kinsa ! ;) alla som svarade skrev det , hehe ! Fast kenza låter faktist bättre :)

Datum: 2009-05-07 Tid: 14:58:08 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS