Idol 2005.

Datum: 2009-11-02 Tid: 05:34:40

Pussie och Fuckie gör en brasa. Jag vet vi är smidiga..

Jag och Åsa (Pussie) fick den underbara tanken att göra en brasa på en plasttallrik på ett träbord. Vad säger det om oss ?

Har kollar på Idol Auditiondvd från '05 tre gånger på mindre än 12 timmar. Usch så nördigt, men fy fasen va snygg Eddie var, men tandställning och allt. Måns med, dom två asså, det gör hela dvdn så mycket mer värd att titta på. Måns är så jävla charmig, okej. Sitter klockan 12 minuter över fem på natten och skriver det här. Undrar om det ens blir någon sömn för mig. Ska upp runt sex och duscha. Publicerar inte inlägget förrän inlägget innan fått en kommentar, alltså därför inlägget publiceras senare. KYSSLOVIC!

Jättelång inlägg, jag vet. Men jag är trött och skriver det jag tänker.
Egoinas mamma

Sv: Hahaha! Vad rolig du är. Vi vaknade nog ungefär samtidigt i dag, men du var snabbare ute på nätet?

God morgon! :D

Datum: 2009-11-02 Tid: 06:45:14 | [BLOGGLÄNK]
FEBB

haha smidigt! och yes I'm your knäppis!

Datum: 2009-11-02 Tid: 07:01:52 | [BLOGGLÄNK]
louise

taaaaack :D

Datum: 2009-11-02 Tid: 15:47:36 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS