Kniven i hjärtat - Jag vill va med dig.

Datum: 2009-11-03 Tid: 17:40:49

Kniven i hjärtat

Hemma från skolan nu, jobbig men lätt dag. Kemi, svenska, kemi, lunch, håltimme, historia, musik.

Såg film på historian, självklart är jag så kort så måste sitta på ett bord i filmsalen (kan ta kort på hur det ser ut där någon gång) för annars såg jag inte texten. Jag, Oscar och en kille i parallellklassen spelade upp på musiken också, jag hade två tangenter (piano) att trycka på och jag kom ändå i otakt. Hur sämst kan man vara? Jättepinsamt för alla i rummet lyssnade.

Oj, långt inlägg. Men nu ska jag ta och svara lite kommentarer och sen kolla alla 524 olästa inlägg på bloglovin.
Egoinas mamma

Ojdå! Länge sen du kollade Bloglovin eller följer du SÅ många? Låter lite stressigt.. Men faktum är att jag stressar lite själv, haha.

Datum: 2009-11-03 Tid: 21:56:02 | [BLOGGLÄNK]
FEBB

love it



men guf har du inte? seeeg! :P

Datum: 2009-11-03 Tid: 22:39:46 | [BLOGGLÄNK]
Ellen

Åh, jag kommer ihåg kniven i hjärtat! <3 fett nostalgi ju

Datum: 2009-11-06 Tid: 14:51:44 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS