3 Doors Down - Here without you.

Datum: 2009-10-25 Tid: 00:44:39

3 Doors Down - Here without you
Spotifylänk

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time

I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight it's only you and me, yeah


Nu har jag gråtit lite grann, så
nu ska jag somna till One Tree Hill, god natt världen.
F R I D A M [freedom]

Sjukt jävla bra låt.

Datum: 2009-10-25 Tid: 01:32:22 | [BLOGGLÄNK]
S

Håller med om det :o



Jag hittade den på ASOS, pris vet jag inte :(



PUSSEN.

Datum: 2009-10-25 Tid: 09:46:40 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS