Ingen svenska.

Datum: 2009-10-06 Tid: 09:33:39


Jag och Berit från i somras.

Gud älskar mig, naturkunskapslabben gick ganska bra och ingen svenska idag. Gick inte på träningen igår eftersom jag var för trött, gick och la mig istället men är ändå trött idag. SÄMST. Börjar 10:30 med Kemi, tror inte direkt att det kommer gå bra men hoppas kan man ju. Efter skolan blir det ny mobiiiil. KYSSLOVIC.

L I S A M A R K L U N D

Okej, heheh :) Görs?

Datum: 2009-10-06 Tid: 12:30:35 | [BLOGGLÄNK]
maja

sv: oj, det är svårt att säga var jag "hittar" alla bilderna! jag läser en hel del utländska modebloggar och brukar vara inne på webshopar samt sidor som thecobrasnake, jak&jill, stylepic och liknande :)

Datum: 2009-10-06 Tid: 13:56:34 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS