Dead by April - I Made It.

Datum: 2009-09-06 Tid: 02:19:49


Hej jag heter Linn och jag hostar som en jävla kossa just nu och två dagar bakåt. Lika bra att sova då det ändå inte finns något vettigt att göra, plus att man inte märker att man hostar. God natt.
Nikita

sv; taack :)

Det är ju mycket kvar att lära, min mamma jobbar med photoshop så det är hon som hjälper mig. :)

kram!

Datum: 2009-09-06 Tid: 10:56:26 | [BLOGGLÄNK]
FEBB

SAMAM HÄR, VI FÅR KRYA PÅ OSS! fast jag mår bättre nu.ät lök, drick mycket, ha det mörkt i lägenheten, sov.



haha I know.. ;P

Datum: 2009-09-06 Tid: 11:04:34 | [BLOGGLÄNK]
FEBB

och ahha nej usch, mem tack :P

Datum: 2009-09-06 Tid: 11:05:30 | [BLOGGLÄNK]
Emma

Ja jo jag förstår, och jag bryr mig för att du absolut inte är tjock, ful eller någonting annat. Jag är inte den personen som ljuger. Jag hade också svindåligt självförtroende förut, men sen kom jag underfund med att den absolut viktigaste saken i livet är att älska sig själv. Kan man inte älska sig själv, kan man inte älska någon annan. Tro mig. Jag har varit där du är, och jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjorde då. Du kan börja med att säga till dig själv varje dag hur bra du är, skriva ner bra saker du gjort under dagen. Så började jag och ingen kan krossa mig nu. Jag älskar mig själv över allt annat och jag är bäst (enligt mig då), och det betyder allt för mig.



Jag vet hur det är att kallas saker, när folk skriker hora och tjockis i korridorerna, men fråga dig själv en fråga; Varför tror du att folk säger så?

Knappast för att det faktiskt är sant, utan för att dem är hotade av dig. Är man inte hotad av någon finns det ingen anledning att klanka ner på den.

Och VEMFAN BRYR SIG om vad ANDRA tycker om en själv? Det är din åsikt om dig själv som räknas. Ryck upp dig och inse att du är bra och fin PRECIS som du är!!!!!!!!



hoppas att du inser det....!

Datum: 2009-09-06 Tid: 12:41:24 | [BLOGGLÄNK]
Minna

sv: tack :)

Datum: 2009-09-06 Tid: 15:41:18 | [BLOGGLÄNK]
J'

linn, hur gör man så att youtubeklippet bara ser ut sådär ? asså att man inte ser klippet liksom ? :p

Datum: 2009-09-13 Tid: 11:59:02 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS