Matte + historia.

Datum: 2009-09-18 Tid: 00:29:21


Bild från några veckor sen. Jag är cool.

Har inte skrivit på fett länge, duktigt. Men det är väl för att jag haft annat för mig. Har insett hur mycket skolan dödar mig. JAg fattar ingenting på lektionerna, lärarna gillar inte mig, toppen! Måste fan göra historian nu, men jag fattar inte vad jag ska göra, och ingen orkar förklara utan säger bara att jag ska skaffa mig IQ. Känner verkligen att jag förstod vad jag skulle göra då. Men a, måste plugga matte och historia nu, wish me good luck.

Ursäkta tråkiga inlägget.

 

mhalin,

svar - jotack. hon verkar vara lite lost in space. asså seiöst, lite fel i huvudet.

Datum: 2009-09-18 Tid: 12:21:07 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS