Bloggvärlden är ganska lam.

Datum: 2010-04-02 Tid: 17:21:30
Efter att ha läst över 400 inlägg från Bloglovin' så har jag insett att inte så mycket har hänt.

- Dennis M har börjar umgås med Kissie
- Paow tror att det är för att göra henne avundsjuk
- Foki har åkt till Tokyo (fan va japanskt Tokyo låter)
- Att Egoina ska vara med på tv (vilket jag redan visste sen innan, eftersom jag själv satt i publiken [LÄNK])

Det var väl det. Nu ska jag fortsätta läsa mina 887 olästa inlägg och lyssna musik. Vad jag egentligen ville säga var att bloggvärlden är ganska lam. På över 400 inlägg uppmärksammar jag fyra händelser. (Ja jag är mycket väl medveten om att jag har glömt massor, men ni fattar (tror jag).


Martin Svensson - (Du Är Så) Yeah Yeah Wow Wow [SPOTIFYLÄNK]
CICCI

SV: oftaaa jag trodde jag var ensam om det :O men den ska bort asså, letar efter en ny just nu (y) . och näääe skydd nej jag är för skillad för att ramla ner.

Datum: 2010-04-02 Tid: 17:46:40 | [BLOGGLÄNK]
Cajsa

gör du då sötaste? :)

vill du rösta en 5:a på mina tre bikinis? Du går bara in på länkarna och klickar 5 stars. :) (A)

Datum: 2010-04-02 Tid: 19:28:51 | [BLOGGLÄNK]
Bitterfittan

har du en bra kväll nu sötnos?

Datum: 2010-04-02 Tid: 20:19:17 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten

Tittar in till sötnosen o önskar en super härlig påskhelg! kram o ta hand om dig! =)

Datum: 2010-04-02 Tid: 21:13:42 | [BLOGGLÄNK]
martina

hahahah det ligger ju fan i japan väl? x)

Datum: 2010-04-03 Tid: 20:53:01
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS