Jag har bakat cupcakes.

Datum: 2010-02-07 Tid: 22:24:02
Emerson, Lake and Palmer - From The Beginning [SPOTIFYLÄNK]

Jag är oaktiv, jag kan inte hjälpa att låten är bäst!
Ellen

SV: haha ja det är han men jag tycker det är lite kul... särskilt eftersom jag hatar Haley:P

Datum: 2010-02-08 Tid: 07:59:06 | [BLOGGLÄNK]
Ness

Åh!

Cupcakes:D

Jag sitter just nu i datasalen på min skola:P

Vad har du gjort idag?

Kram

Nessie

Datum: 2010-02-08 Tid: 15:27:55 | [BLOGGLÄNK]
Ellen

SV: Haha jo men jag stör mig på både henne och Lucas som faaaan, eftersom att de ska bete sig så jävla präktigt och duktigt hela tiden, de anser inte att man får bege misstag typ:P Fast Peyton är ju värst av alla, hatar henne så jäääävla mycket xD Brooke är bäst!<3

Datum: 2010-02-08 Tid: 16:55:55 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS