Makt!

Datum: 2010-02-25 Tid: 13:11:16


Bjuder på en halvnördig bild på mig. Från idolfinalen 2009 tror jag..

Jag är fett mäktig! Med endast ord fick jag tre killar i klassen att stoppa bollarna i snön.

Det är vid såna här tillfällen det suger att inte ha telefon! Fort gick det också, övertalning i kanske två minuter. Sedan låg dom där i snön med byxorna nere. BÄST JU!
Kändes lite konstigt efteråt när folk gick förbi och dom stod med uppknäppta byxor och händerna där nere. Ännu värre när Emil axlade mitt öra. Tre killar som håller sig mellan benet och en tjej som håller sig om örat.. Hm..

Nu är det programmering och jag ska läsa bloggar och störa alla. PPUSS OCH KKRAM!

CICCI

vaaad gjorde du sa du? x)

Datum: 2010-02-25 Tid: 17:17:25 | [BLOGGLÄNK]
Cicci

SV: HAHAH okej, trevligt xD

Datum: 2010-02-27 Tid: 12:37:14 | [BLOGGLÄNK]
Johanna

Går du i Tullinge ? :)

Datum: 2010-02-28 Tid: 12:17:39 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS