Vad är dom till för?

Datum: 2010-01-24 Tid: 20:52:42
Jag - Hur kan ett par trosor vara bra egentligen?
Åsa - Vet inte.
Jag - Vad är dom till för egentligen?
Åsa - Eller huur..
Jag - Fast det skulle vara jätte obehagligt utan dom men..

I natt bakade jag och Åsa cupcakes, det gick.. Bra!

Gula, rosa och bruna.

Nu ska jag duscha, pussis!
thakock

Smarrigt!



sv:Haha, för vi andra våga ju inte. ;D

Datum: 2010-01-24 Tid: 21:37:24 | [BLOGGLÄNK]
Diana

Ja, när man tänker efter så... Man byter ju trosor dagligen, hade ju likväl kunnat vara byxorna ju. Men som du säger, det hade varit konstigt utan. :)

Datum: 2010-01-24 Tid: 23:05:01 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS