[2] Eric Saade i Segeltorp.

Datum: 2010-03-28 Tid: 21:30:47
Okej, nu ska jag berätta om Segeltorp. Eftersom vi inte hade någon aning om var Bilhallen låg så ringde jag Moa. Hon gav oss fel vägbeskrivning sen precis när vi höll på att ge upp säger Åsa fett hastigt att hon hör ett ljud. Både hon och börjar kuta två meter, sen stannade vi upp, för det blev allt för jobbigt. När vi kom till bilhallen skulle han precis börja. Helt underbart, först akustiska Manboy, sen Sleepless (kändes som att det bara var jag och Åsa som kunde låten), sen vanliga Manboy.
Vid signeringen så gick Åsa först upp, blev kramnobbad pga det var alldeles för lång kö. Sen när han skulle signera min skiva sa han att han kände igen mig. Både jag och Åsa blev helt ivriga och började peka på fingret och göra Foki-pose och prata i mun på varandra. Han ba "Ah, det är ni *snilleblixt*", sen bad jag han skriva en tvåa på singeln,, han ba köpte du en till och skrattade. Seriöst finaste skrattet jag sett.
Direkt när vi kom ut ur bilhallen stod jag och Åsa och verkligen SKREK! FY FAN VAD BRA DAG! Tror inte att någon läste, men kul att få läsa senare i livet.




HAHA sista bilden är så ful egentligen. För det var när han signerade min skiva utan att han visste!
Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

helt klart!

Datum: 2010-03-28 Tid: 22:45:54 | [BLOGGLÄNK]
Cajsa

allt bra med dig idag? :)

Datum: 2010-03-28 Tid: 23:24:06 | [BLOGGLÄNK]
Bitterfittan

jag har degat ;) allt bra med dig?

Datum: 2010-03-29 Tid: 00:48:51 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS