ÄNTLIGEN bra resultat!

Datum: 2010-03-09 Tid: 22:19:40

Fick tillbaka engelskaartikeln och matteprovet idag.

Engelskan: (Jag vet att några killar i klassen läser min blogg, men skit samma) MVG-, med tanke på min IG-varning [LÄNK] så är jag förjävla nöjd. Trots att Google Translator fanns varmt vid hjärtat då. Har aldrig i hela mitt liv fått MVG på någonting som har med engelskan att göra.

Matematiken: Första provet i matte B. Hon sa att proven gick skitdåligt (ungefär), ändå fick jag VG. När dom fick reda på att jag fick 19 poäng, halva klassen bara "VA, FICK LINN 19 POÄNG!?", varför blir dom så förvånade när jag får bra resultat (svar: För att jag är sämst i klassen).

Bara för det, så kommer historia arbetet ha gått åt helvete!

Nu: Äta, One Tree Hill (om jag hittar laptopkabeln), sova!
Anonym

godmorgon sötnos! =)

Datum: 2010-03-10 Tid: 09:37:19 | [BLOGGLÄNK]
Björn

jag läser iaf inte din blogg :$

Datum: 2010-03-10 Tid: 17:44:08
CICCI

SV: jaa, eller vissa iaf :P asså jag har inte träffat dom på lovet, och jag saknar dom jag brukar umgås med .

Datum: 2010-03-10 Tid: 18:36:48 | [BLOGGLÄNK]
johanna panna :)

grattis sötan ;)<3

Datum: 2010-03-10 Tid: 20:47:08
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS