DET HÄNDER FAAN!

Datum: 2010-03-25 Tid: 22:12:38
En och en halv dag kvar till Lördag! KAN FAN INTE BÄRGA MIG (eller vad det nu heter ehe)!

Precis kommit hem från träningen (nästan precis), fett länge sen jag tränade känns det som. Strök mig från katapokalen som äger rum på lördag också. En punkt avklarad i livet. Nu ska jag duscha, borsta tänderna, städa lite, gråta sönder till One Tree Hill och sedan sova.

Ska upp sju och möta Åsa, sen sova igen, så ja jag måste vakna tidigt! Natti natti på er världen!


Retardbild på mig och Åsa. Ja, den är upp och ner för att jag och Åsa är lite upp och ner ibland (bl a på bilden dårå!)
mmautildah

just nu inte mkt , sj?:)

Datum: 2010-03-26 Tid: 17:38:30 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS