Framme!

Datum: 2010-03-02 Tid: 22:28:34

Bara för att Eric Saade är så jävla fin där. Hela svenska gick inte att bädda in. [LÄNK TILL HELA SVENSKA]

Nu är jag framme i Borlänge iallafall. Tåget var 26 minuter sent, lyckades inte sova ett skit heller. Ätit donken tre gånger idag, så jääävla nice. Eller okej, första åt min kompis, och jag snylta. Andra delade jag med Moa, tredje åt jag själv. Nej, snart blir det sova. Imorgon SARAA! Kysslovic.

Skrivet igår. Inlägget verkar inte ha publicerats. Ilägget verkade visst ha publicerats.
Annie

söt blogg du har!:)

Datum: 2010-03-03 Tid: 16:41:52 | [BLOGGLÄNK]
sarah

aaaah eric sade mjaou haha

Datum: 2010-03-05 Tid: 21:44:59 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS