Jävla fysikplugg.

Datum: 2010-03-16 Tid: 22:25:28

Söt bild på Ludwig och Adde.

Måste verkligen plugga fysik nu. Eftersom pappa inte läser min blogg (vad han säger), så kan jag skriva att jag funderar på att dygna i natt, funderar på att ta mer medicin än jag borde. Önskar att vi hade något drickbart också, får leva på isbitar. Ska gå ner i vikt också. Minst fem kilo, dock inte utav samma anledning som de flesta tjejer, utan faktiskt för att inte riskera att gå upp så mycket att jag måste tävla i en högre viktklass.

NU: PLUGGA!
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: vsg:) ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

Datum: 2010-03-17 Tid: 08:57:27 | [BLOGGLÄNK]
Linda - det handlar om helheten

jag hoppas att det är ironi i texten? ;)

Förstår att det är sjukt tråkigt o jobbigt med fysik, eller du kanske tycker det är kul? själv fattade jag inte ett skit av det.. haha. ha en bra dag sötnos!

Datum: 2010-03-17 Tid: 12:31:32 | [BLOGGLÄNK]
Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Härligt. Jo det är bra här. Gjort idag då?

Datum: 2010-03-17 Tid: 12:55:16 | [BLOGGLÄNK]
ems

"Ofta han är" svar: jag kommer inte ihåg vad jag skrev till dig. så vet inte vad du svarat på :) kram

Datum: 2010-03-17 Tid: 14:07:41 | [BLOGGLÄNK]
Bitterfittan

hur gick provet? (:

Datum: 2010-03-17 Tid: 15:11:23 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS