Istället för att plugga..

Datum: 2010-05-21 Tid: 02:30:36

Bild 1: Eskilstuna 16 Maj 2010 Fokipose by Åsa, Eric och mig, fotograf: Snäll randombrud
Bild 2: Eskilstuna 16 Maj 2010 "Hoppbild", fotograf: Kajsa
Bild 3: Eskilstuna 16 Maj 2010 "Sparkbild", fotograf: Kajsa

Där har ni tre bilder från vårt Eskilstunabesök. Dock är tagna från Åsas Facebook eftersom internetet inte fungerar på min dator. Imorgon är det nationella prov i matematik A del två. Sista nationella provet den här terminen, svinskönt. Sedan bär det av till Kungsan, Rix FM festivalen [LÄNK]. Fick reda på att jag klarade nationella provet i matematik B, känns också svinbra. Nu måste jag börja plugga, ska bli mer aktiv efter helgen hoppas jag.

LOWA

SV: så bra:)



Härliga hoppbilder :)

Datum: 2010-05-25 Tid: 08:16:24 | [BLOGGLÄNK]
Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

Datum: 2010-05-25 Tid: 08:26:48 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS