Bajs på allt.

Datum: 2009-04-23 Tid: 22:27:29
Mår typ sämst just nu. Nationella proven gick så himla dåligt, jag har väldens ångest och känner att jag inte kommer lyckas med någonting i mitt liv. Funderar att inte ens gå gymnasiet och skita i allting. Känns som att jag ändå inte kommer lyckas i livet. Efter mattelektionen idag fick några stanna efter lektionen, där bl a jag. Han berättade massa att vi måste börja sköta oss på lektionerna och sluta förstöra för andra. Sen sa han att vi riskerade att gå ut skolan utan betyg. Jag var så sjukt nära på att börja gråta med tanke på att jag är en sjukt känslig person. Sen sa han saker som på honom lät som att han ville att vi skulle begå självmord. Satt vid ett öppet fönster och kände att jag ville hoppa ut med huvudet före. Fast det kändes som att om han skulle reagera skulle han reagera på ett glatt sätt, eller typ som att skönt nu är vi av med henne. Usch, jag mår verkligen inte bra nu. Sitter med tårar i ögonen (som jag sa innan är jag en mycket känslig person). Ska plugga hemkunskap nu.



Bjuder på en av världens bästa låtar...
Hermina

svar: Tycker du? :) Det är rätt skönt när man väl sätter sig ner och pluggar med nåt som ändå är kul (a)

Datum: 2009-04-23 Tid: 23:42:43 | [BLOGGLÄNK]
Michaela

usch! hoppas det blir bättre.

Datum: 2009-04-23 Tid: 23:48:38 | [BLOGGLÄNK]
Disa

Nationella proven får mig att vilja strypa mig själv typ. Blir så sjukt stressad av bara tanken... Hoppas det löser sig för din del bara!

Datum: 2009-04-24 Tid: 00:11:46 | [BLOGGLÄNK]
Mia

älskar dig <33

Datum: 2009-04-24 Tid: 18:10:34 | [BLOGGLÄNK]
Wilma

SVAR: dom är rosa och röda :)

Datum: 2009-04-24 Tid: 18:17:22 | [BLOGGLÄNK]
EERIKANDERSSON

nice låt :P

Datum: 2009-04-25 Tid: 11:53:42 | [BLOGGLÄNK]
j

Oavsett hur dumma lärare det finns i världen så tror jag att det knappt exicterar någon som skulle be sina elever begå självmord. Du verkar vara en mkt känslig människa som vrider och självanalyserar det andra säger. Börja jobba med det och skärp till er i skolan. Sluta flamsa och koncentrera er och var effektiva hemma så kommer även du att klara skolan precis som alla andra. Hjälp finns/ska finnas att få i skolan. Du verkar behöva prata lite, om du googlar lite så finns många bra nummer man kan ringa för att få lätta på trycket!.. Nationella proven är ruggigt tråkiga men ett måste... Jag vet! Har oxå gått i skolan. Men livet slutar inte med ett IG, även om det känns så.. Sträck på dig och försök igen!:)

Ha en fin lördag!

Datum: 2009-04-25 Tid: 16:40:48 | [BLOGGLÄNK]
bbellaiz

Fasen vilken bra låt, vad heter den ? :*

Datum: 2009-04-28 Tid: 16:50:47 | [BLOGGLÄNK]
Jannica

Vad heter låten? :)

Datum: 2009-06-01 Tid: 22:33:32
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS