Film, plugg, ingen mottagning.

Datum: 2009-04-13 Tid: 14:36:00
Hej hej. ÄNTLIGEN åker jag hem idag. Du anar inte hur lycklig jag är. Synd att vi åker sent, men jag måste hinna plugga och sådant. Har bestämt mig för att se på film på vägen hem. Sen är jag säker på att jag har minst 10 sms som väntar på mig. Kanske inte såmycket för eran del. Men det jobbiga är ju att jag inte får fram dom p.g.a. den dåliga mottagningen här. Nu kom min pappa och förstörde mitt humör genom att säga att vi tidigast åker här ifrån 18:00. Moa som kanske skulle sova hos mig. Men nej, självklart ska pappa komma och förstöra. Seriöst, sånt där förstör verkligen mitt humör. Jag kommer vara sur på honom tills på onsdag. Låter töntigt, men min måndag och tisdag är förstörd nu p.g.a. honom.


Ashemsk bild på mig...

Vi hörs...
Anni

Sv: Ja, allt som är fint är inte alltid snyggt, diamanterna är det som gör att klänningen blir dyr.

Datum: 2009-04-13 Tid: 16:21:26 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

HM:)

Datum: 2009-04-13 Tid: 21:24:41 | [BLOGGLÄNK]
S t y l i s s i m o - Fifi

Tack så jätte mycket för de söta orden. Det uppskattas enormt. ;)

Datum: 2009-04-13 Tid: 22:30:18 | [BLOGGLÄNK]
Matilda Yli-Paavola

Jag har en pågående frågestund i min blogg och skulle med glädje besvara de frågor du kanske har till mig.

Du kan ställa vilka frågor som helst, inget är för dumt - inget är för pinsamt!

DIREKTLÄNK:

http://tildisens.blogg.se/2009/april/fragestund-hos-tildisens.html



Om du inte vill ställa frågor till mig så har jag en hel del annat som kanske skulle falla dig i smaken :)

Datum: 2009-04-14 Tid: 00:30:03 | [BLOGGLÄNK]
☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

heter du linus eller kallas du bara för de?



kom ärna in hos mig och ställ en fråga i min frågestund.

Datum: 2009-04-14 Tid: 01:09:57 | [BLOGGLÄNK]
asta

du bor i masmo lr?? o heter lin?? bor brevi ozzy?? osf känner jag dej...?

Datum: 2009-04-14 Tid: 14:23:23
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS