Jag tycker inte om mig.

Datum: 2009-04-28 Tid: 17:07:18
Hej jag är på jättedåligt humör. Beror på massa anledningar.. Under skoldagen idag så förberedde vi oss för skolans dag, gjorde som vanligt ingen nytta. Har världens ångest över gymnasievalet. Tog bort båda mina val nyss, och jag har verkligen ingen aning om var jag vill gå längre. Någon i Stockholms området som orkar tipsa om något gymnasium? Ahm, är inte säker på att jag ska gå gymnasiet heller, fan asså.


HyperValle idag.
mhalin , malta09

svar - tack ! :)

haft en bra dag ? :)

Datum: 2009-04-28 Tid: 17:45:15 | [BLOGGLÄNK]
Sara

om du är osäker på vad du vill bli så kan du ju ta en bred linje såsom samhälle eller natur =) Och man kan alllltid byta klass/linje och gymnasium under dem första månaderna och veckorna då gymnasiet har börjat ifall man inte känner att man passar in i linjen liksom!

Så om du kanske börjar i en linje men är lite osäker så kan alltid byta liksom =) Lycka till!

Datum: 2009-04-28 Tid: 17:51:25
mhalin , malta09

svar - åh. :( nja, min har varit bra !

Datum: 2009-04-28 Tid: 17:55:28 | [BLOGGLÄNK]
Johanna

väskan kommer från cubus:)

Datum: 2009-04-28 Tid: 18:19:17 | [BLOGGLÄNK]
Anonym

Hej!



Rösta gärna på mig i "veckans blogg" :D

Länken här: http://beckaolund.blogg.se/2009/april/nu-ar-det-dags-att-rosta.html#comment



Jag är nr 6!

Skulle varit jätte snällt, ha en bra dag!



Kram Aylin

Datum: 2009-04-28 Tid: 21:53:06 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS