Nej till läskliga på tåget.

Datum: 2009-04-05 Tid: 00:02:42


Drog till Hallunda och var med söta flickor! Det vill säga Ella, Patrik, Karkki, Anneli och Kattis. Först var vi ute och flummade runt lite, sedan drog vi till Patrik och slöade ett tag. Vid tio-tiden skulle Karkki och Kattis hem, så jag drog med dom och Anneli skulle ändå sova hos Karkki & Kattis.

På tåget (tunnelbanan) kom det på en berusad man somm halvt började prata med mig. Först började han säga något i stil med "Japanese, Chinese, South Korean, Africa likes you". Jag pekade bara tummen upp då. Sen försökte han kolla mellan mina ben för jag satt med fötterna på sätet. Så jag tog ned mina fötter, och sen sa han något som jag inte förstod, så jag sa bara ja till det. Sen kom jag på att det kanske var någonting vulgärt (med tanke på det han gjorde innan) så jag sa nej. Sen satte han sig bredvid Karkki, och Karkki verkligen FLÖG upp från sätet och vi bytte plats. Usch för honom säger jag bara! När jag gick av så tog jag en sväng till Max och köpte middag. Nu sitter jag här, och gör så gott som ingenting. Vad har ni gjort idag?

Puss...
Emma "Miss Perfect"

det var inte riktigt därför, det var flera anledningar. Men folk snackar så jävla mycket och skriver också :S

Datum: 2009-04-05 Tid: 11:04:41 | [BLOGGLÄNK]
http://eerikandersson.blogg.se

liten? de är du som är liten! (a)

Datum: 2009-04-05 Tid: 11:10:09 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS