Två dagar kvar...

Datum: 2009-04-27 Tid: 23:57:15
Vet ni vad som händer om två dagar? Ni får gissa.
Idag var det skola, och jag var faktiskt aktiv på idrotten för typ första gången. Sedan drog jag till Malin och vi bakade failad kladdkaka, sedan var det dans. Men dansen var inställd så jag och Kattis satt på donken och gjorde inget. Sedan kollade vi lite i affären och mötte Ella och Karkki och vi flummade sönder i Skärholmen. Sen drog jag hem för jag hade karate och på träningen var vi bara tre personer som tränade plus en som tränade. Lite lat träning, och slutade lite tidigare. Nu har duschat och lyssnar på webbradio. Ska läsa och sova snart. Godnatt...


Filade kladdkakan med glass.


Oerhört söta jag på skäristoaletten
Mariam

Inte så där jättebra, men jag försöker lära mig:)

Datum: 2009-04-28 Tid: 16:56:20 | [BLOGGLÄNK]
asta

guu va coolt att gå på karate!!

Datum: 2009-04-30 Tid: 15:18:26 | [BLOGGLÄNK]
Hanna

JAG HATAR DIG, DU SUKTAR ;/

Datum: 2009-05-01 Tid: 14:10:38
osccar

kladdkaka<3

Datum: 2009-05-09 Tid: 10:14:10 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS