Flummigt.

Datum: 2009-06-24 Tid: 08:03:06
Hejhej, jag sitter och skrattar åt mig själv för att jag skrattar åt mig själv. Det är komplicerat det där. Får ta det när jag blir lite piggare.. På tal om piggare, fjortisar e roliga. Okej, världens mest seriösa inlägg som ni kanske märker. Men jag lever iallafall. Ella sover fortfarande. Funderar på att snatta en energidricka så jag inbillar mig att jag blir ännu mer flamsig! Geekbilder:



Natten mellan söndag & lördag. Tog ett tag innan både jag och Ella förstod att det inte gick att slicka sig själv, good on us..


Just nu lyssnar jag på:
Yazmina Simic - Jag vill veta nu.
FEBB

haha va cp ;P



och jag tar från mitt sparkonto för mina föräldrar har inte råd att ge mig. :)

Datum: 2009-06-24 Tid: 09:36:26 | [BLOGGLÄNK]
mhalin,

svar - jaha ! :D haha , använder du den ofta ? :))



ååååh, rollercoaster ! i love that ! hah

Datum: 2009-06-24 Tid: 11:41:01 | [BLOGGLÄNK]
Lisa [ENDASTLISA]

Aw, asså det var en av dem finaste kommentarer jag fått ever , <3 SÖTUNGE! DU är också sjukt söt, och duktig. Om du vill (valfritt) så kan du lägga till mig på bloglvoin' så vi kan hålla koll lite och skriva lite ? :D

Datum: 2009-06-24 Tid: 22:46:32 | [BLOGGLÄNK]
http://eerikandersson.blogg.se

kul att du anmälde dej ;)

hur äre då? :D

Datum: 2009-06-25 Tid: 17:59:01 | [BLOGGLÄNK]
Jonas Storm

Haha moget ^^

Datum: 2009-06-26 Tid: 13:49:23 | [BLOGGLÄNK]
Jonas Storm

Haha aa^^ .. btw älskade det spelet när jag var liten!

Datum: 2009-06-26 Tid: 16:38:40 | [BLOGGLÄNK]
- Svarar på nästan alla kommentarer

« NAMN
« EMAIL
« BLOGG
« GULDFISK [?Sparar dina uppgifter så du slipper fylla i dom nästa gång du ska kommentera.]


RSS